si kekasih hati ♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

tika aku dilahirkan :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday 2 December 2012

Say hi to Malacca :)

Assalamualaikum semua.
Selamat malam deh~ suda makan ngak? tak kelua dating ke? kui.kui.kui.

Alhamdulillah, aku selamat sampai di Melaka lepas zohor td. terkial kial aku dalam bas. pusing kiri pusing kanan. *tak reti duk diam. nk tido tak mengantok. pusing belakang, PPPeehhh, sume member terlena n terlentok :) aku ni ha, jadik peneman drebar bas. hikhikhik :D

hai, selamat sampai kat melaka jugak akhirnya. lepas ni in a relationship with MR Final pulok. lagi 2 minggu lg. Ya Allah, berdebar nya perasaan ni nak mgadap 'peyper' FINAL. haish,, seram mak, nak!

sebelum bas sampai, sempat jugak aku bergambo dgn kawan kawan yg se'memey' nya gilo gambo. korang tegok la gelagat dorang. Macam-2. nak tergelak aku tengok.


* beautiful girls wif PUAN :)

Lorat nye saya kat belakang uh :P lolz

*me wif 13 beautiful girls at rumsis pelajar KUIM. osem

snap-2 B4 back

see. Macam-2 gelagat dorang kan? *aku pong same :P
terlalu banyak kenangan indah selama sebulan bersama. We ate together gether. ketawa bersama, Menangis bersama. Banyak manis dan pahit nya.

n sbenanya, aku sedih dan terasa sesangat bcoz ni 2nd time my posting in segamat. di sini bermula nya sebuah perkenalan dan di sini jugak berakhirnya sebuah kisah percintaan. *crying. as a normal person, i must to crying! MUST! aku bukannya gagah sgt pong. sehabis daya aku tersenyum kan? tp takde siape sedar yg tu sume, just a fake smile :)

hurm, Mr. N :
kau sihat? kau rindu aku tak? sumpah aku rindu kau weh. aku ingat lagi. kat rumah no.8 aku terima lamaran kau. kat uma no.69 kau kate aku pandai masak. ari-2 kau 3g aku kat treatment room sampai Hafiz ngendap aku sebab nk tgok kau *senget* then malam tu, aku posing sakan kat Sista Brata sebab nk send pic kat kau. Comey dop pic aku tu?? weee~

esok tu, kita pakat nk jumpa. First time jumpa after kapel. our 1st timer dating. best sesangat kan? mesti kau da lupa segalanya rite? yela, sape la aku ni. hurrmm, melukut di tepi gantang. *tajuk lagu la wey! aku rindu sesangat weh. teringat mse aku sampai kolej. kau datang amek. dgn kemeja kiut kau tu. dgn wira turbo kau tu. sebuk nk anta aku balik rumah sampai tak pegi solat terawih. *hish hish

then dgn gagahnya kau agkat lodge bag aku yg berat nk @^&*%^ tu. heee~ *bukan aku yg suruh* siyesly, aku rase nk nangis sgt bila sampai kuim td.otak aku boleh playback plak. siap pandang kat side yg kau tunggu aku dulu. Hai kenangan. kalau la buleh delete :( cukupla segalanya. aku rasa semuanya da berakhir :)
Alhamdulillah Ya Tuhan. *see my Fake smile.


*me wif BFF <3 her

Say Hi to Sarjan KUIM

Gilo, comey muko kawe~

 Thanx to Puan sebab selalu amek berat tentang saya sepanjang hidup dan bernafas kat segamat ni. *Kroih kroih. Saya sayang Puan puan semua.


nite uolss.
JP Biol.

b4 tido, plz c my F@*E smile :) hope me can owez smile like dat. *Krioh krioh


 
*manusia berkepala dua. sekian ^-^ 
















No comments: