si kekasih hati ♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

tika aku dilahirkan :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 5 December 2012

Teman Pengganti

Assalamualaikum :)

Selamat malam korang. Malam ni aku meng'update' lg belog ni. .Sebab sesungguhnya Allah je tahu bagaimana perasaan aku mlm ni. aku sedih? *mestila weh. tp bukan sebab mr N tau.sobs..sobs..sobs..

korang nak tahu tak? dis week is da last week between me and Norri > my BFF. aku sedih sgt weh sebab kadang-2 aku rasa mcm tak adil. aku tak boleh terima dua kehilangan dlm satu masa. Sakit sesangat hati ni. Tapi aku pasti dan percaya. Sesungguhnya Allah itu maha adil lagi saksama. Ape tah lg aku rase sgt-2 tidak adil kalau aku menghalang norri mengejar cita-2 dia.* siyesly, sad in mud  :(

u knoe what? she is my bff. i love her so damn! she owez giv her sholde when i felt wanna cry. n now, she wan to leave me alone too. like mr N n everybody. nobody wanna take a care about me again! i,m felt so sad n lonely. why dis happened to me. i dun wan any sad feeling anymore!


Dulu ber 3 n now tgl aku n myra jew
i'll mish u dude


*me wif Norri
Dlm bus nk g UTEm


*me n her again

*in da classroom



*snap again

buleh tak kalau post kali ni aku nk update sume pic aku dgn norri. Sumpah, pasni aku akan merindui sare dia. Gelak tawa die. Aku sayang dia lebih dr kawan-2 lain yg aku ada. Ya Allah,bantu la hamba mu ini, menangani perpisahan. :(

*act ni pic mase sem 2.

 
*i'll miss u

ok, let me introduce about her. Yg cantik manis putih gebu ni kawan baik aku. > Norrimah Abd Rahman. *aku jew suka panggil dia Norri. Dia kawan yg paling rapat dgn aku. 2 tahun stengah kami duk sesama. berkongsi suka dan duka. Terlalu banyak kenangan kami bersama. Memey la persahabatan tiada yg kekal di dunia tapi aku sedih sebab bila dgn dia, aku rasa mcm da jumpa je soulmate aku. *cheeceewahh.

Dia ni manja org nya. lembut then selalu kena buli dgn org lain. *not including me. LOLZ. yg bestnya dia ni, mak dia selalu dtg hanta makanan. So, bila lapar, aku n da geng selalu bedal makanan yg mak dia bekal kan. dala menu sedap-2! *ish, take for granted! org cakap rezeki jgn tolak, musuh jgn cri. hehehe..

kadang-2 tu, lauk bahagi kepada 4 or 5 org. *zaman kak jid n manje ade jgk. sume tu ibarat kenangan aku dan mereka. now, masing-2 da bwa haluan masing-2 n meninggalkan KUIM demi mase depan yg lebih pasti. *luck memasing kan :( aku jew yg belum ade luck lagi. *wish me luck, guys.

Rase nya belum puas aku bersama norri dlm meniti kehidupan sbg seorg remaja nakal. tetiba aku teringat nasihat si dia. Then, aku mengerti, Kawan datang silih berganti dlm hidup dan aku mesti redha dgn ketentuan takdir. chilllsss. gudluck my dearest fren.. aku harap kau pandai bawak diri bila jauh dr mak abah n kiteorg. hop ko ingt aku selalu eks.. aku syg kau ton!



sekian, Miss Z
JP biol. 

No comments: