si kekasih hati ♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

tika aku dilahirkan :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday 10 January 2013

Kenapa mesti Dia?

Assalamualaikum...

to my en. belog, haiya. Manyak rindu sama dia maa. tiba-2 hati rasa mau menari-2. mau joget-2. mau pasang lagu-2 cinta. kenapa maaa??

aku rasa aku da angau kot. tu yg bigau semacam jew. hahah. Act, hubungan aku dgn Mr.s sekarang semakin rapat. tkde bayangan gurauan. tkde sedu sedan. n da most most important things now, aku da mula terima hakikat yg aku xde jodoh dgn Mr. N.

Kenapa tak sedih lagi? sebab aku da ade Mr.S. heeee*Gediks! eh, uols, kekadangkan betul jk ape yg dorg cakap tu :

' bila perpisahan terjadi, kita kena bina sebuah persahabatan baru. Then, bahagia milik kita.'



n he must be da reason :*


Dear Allah,
thanx coz giving me a person who caring me very damn much! Dia penyayang. Dia bertanggungjawab. Dia lemah lembut. Hemah orgnya. *kiranya berbaloi jugak la aku bersabar sebab Allah kurniakan aku seorg calon yg sempurna pd mata perempuan spt aku :) yg penuh kekurangan. Alhamdulillah, wa syukurillah~



wasalam,
JP Biol.





No comments: