si kekasih hati ♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

tika aku dilahirkan :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday 10 January 2013

who is he??

Assalamualaikum..

ehem ehem.. testing testing.. lamo bena rase nye eden tak update belog niha.. da berhabuk da.. kui.kui.kui
Tetibe rsa rindu nak meluahkan segalanya.

Dear en. Belog,
Alhamdulillah. harini aku bangun dgn semangat semula. Semangat dr si dia yg tak jemu-2 nasihatkan aku. si dia yg tak pena mengalah nk ambil hati aku, tarik perhatian aku and macam-2 la. aku mngaku. selama ni, aku buat endah ak endah jew. tapi dia still ade kat cc. temani aku dlm sukar. dalam ketawa. dalam menangis.
yessa, dat's him.

Si dia yg selalu sabar dgn sikap aku. Garang. kadang-2 buat tak faham. semua kata-2 nya ku amek ringan, amek mudah. sebab aku leka memandang blkg. aku sibuk mencari cahaya dlm gelap. sdgkan si dia da bawa lighter da utk aku. ngengenge :D

Mr. S,
Sy mintak maaf sebab buta menilai kasih syg awk. Sy leka mencari kasih yg hilang. Sy lupa sy ade awk. Sy sibuk sampai sy tak sedar sy akan kehilangan awk. Tapi hari ni, sy da sedar. Sy tahu kesilapan sy. Sy akan perbaiki demi hubungn ni. dan sy mula sedaryg sy tak mampu hidup tanpa awk, kasih. atototo~


*Wee.. taman berbunga lagi. mekar, harum, subur di hati.
Ya Allah, panjangkan kasih sayang ni. jauhkanla dari segala malapetaka. Kerana sesungguhnya aku berharap dia sebagai Calon pembimbingku :) Amin..


Wasalam,
JP Biol.

No comments: