si kekasih hati ♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

tika aku dilahirkan :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 21 November 2012

aduih, rindu LAGI??

Se.la.mat Pa.gi Cik.gu! hahah :)

Assalamualaikum .. amacam korang pagi ni? da makan belum? pagi-2 lagi aku da bangun sebab nk pegi beli nasik lemak kat gerai sebelah rumah. hahah

Hey, malam tadi aku tido tak lena. aku rase mcm aku mimpi tntang SALMAN KHAN tp lain pulak jadik nya! sakit betul ht aku bila ingt mimpi mlm td. korang pulak mimpi ape?? bizi bodi siket. kui.kuik.kui

okey, pagi ni aku nk melalut pasal rindu. ape erti R>I>N>D>U ?? bukak kamus sekarang! lolz
pada aku, rindu tu satu prsn yg sgt-2 meluas. kadang-2 secara sengaja kite terindu kat org tu. 4 ex : rindu kat mak ayah. aduh, lame nya xbalik kg! sobs..sobs..sobs...

ada jugak rindu yg tak sengaja. ex : rindu bila tetibe teringat kat die. haa, tu la yg aku alami skrg.


 
rindu rinduan menjadi kenang kenangan :)
pena tak korang rasa rindu mcm tu? kadang-2 ht ni susah kite nk duga. rite?
mcm aku, rindu nak masuk wad. puihhhh! alahai.

korang korang.. rindu tu satu anugerah kan? jadik aku berhak merasakan nya.
err, eh RINDU, pesan kat angin, tolong sampaikan salam pada si dia yang jauh dr mata.
even aku tahu dia tgh bahagia.

ape pun berlaku, aku kena kuatkan semangat. cinta mengajar dan mendidik aku menjadi makhluk paling penyabar. dan aku percaya, pasti ade hikmah nya, rite??


korang pena rindu sampai mcm ni tak?? wakaka




 sekian,
salam, missZ,
JP biol

No comments: