si kekasih hati ♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

tika aku dilahirkan :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 20 November 2012

..Malam sepi itu..

Assalamualaikum.. hey korang? da tido ke?

isk..isk..isk..aku baru je balik keje n melabuhkan punggung! omai.
korang-2..sebelum korang tido ape kate, korang dengar dulu puisi aku. mane tahu kot-2 puisi aku boleh jadi sumber inspirasi korang supaya tido dgn lebih lena pasni. kan..kan..?? okey, let me start my puisi :)




- Malam Sepi itu -

hei malam. aku sendirian lagi tanpa kamu
disini aku bersusah payah
hidup dengan kenangan permulaan kisah kita.
tapi pernah kah kau peduli?
pernah kah kau bertanya?
mengapa cinta ini terlalu besar utk mu..

hei,cinta,,
andai ku tahu,cinta kau terlalu perit
apabila singgah di hati..
akan ku tolak bayanganmu jauh dari ingatan
kerana sekurang kurang nya,
aku tidak perlu melihat bahagia mu
yg jelas nya sangat menyakiti ku.

kini encik sayang,
pergi lah mencari damai mu
biarkan aku terus meniti hidup ku sendiri
kerana aku sedar,
aku tak mampu menjadi sesempurna'DIA' ,
sayang!


*rindu*

sekian sahaje puisi aku mlm ni. aku rase korang da start menguap kan?
so, nite uollss. semoga korang mimpi indah. mcm aku juga :)

salam,
MissZ,
JP biol.


No comments: