si kekasih hati ♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

tika aku dilahirkan :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday 19 November 2012

First Day!

ehem..ehem.. testing-2.
Assalamualaikum semua ..

today is my 1st day berblogger. after bape zaman aku takde belog laa. hihihi.. kalau dulu belog aku tentang aku dan si trang trang. tp sekarang, tentang aku si bunga yg sedang meriah mencari calon suami. ngengehee *gatai na.. sape die erk? haha.. lupekan dulu. its too early to publish who's da lucky + bad guy.. Wee~

okey, dis blogger are about my life, future and about him.. menunjuk? eh, takla. aku cuma harap aku dapat kongsi belog aku ni dgn korang. takde maksud pape pon :)

okey la.my introduction is simple. aku harap korang sudi menjengah belog aku yg sempoi ni.

salam.

missZ,
JP biol :)

No comments: