si kekasih hati ♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

tika aku dilahirkan :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday 23 November 2012

Siapa AKU??

Assalamualaikum sayang sayang semua :)

okey, malam ni aku nak exposed sikit tntang diri aku. asik cite tentang org lain jewp. buhsan sungguh.
Siapa aku?? best tak tajuk ni? sebab aku da kehabisan idea sbeno nyer :P hihihi* ok, let me introduce myself.

My name is N.A.H > full name biarla aku sorang jew tahu. bukan ape, aku ni pemalu siket. kuikuikui :P
Aku dilahirkan di Melaka bumi Hang Tuah. Hangtuah tu moyang aku la *perasan* wee tapi sekarang ni aku jadik anak perantau sebab bizi dgn praktikal. now, Menetap kat Masjid tanah, untuk menghabiskan Dip kat Kolej Universiti Islam Melaka. *kalau berminat, boleh mohon scara online* hihiihi

Aku baru masuk ke alam kedewasaan. Tahun ni genap umo aku 20 tahun. *masih muda key* tapi rase mcm da matang siket laa :D aku suka sgt-2 p karoke. kadang-2 layan muvi hindustan sorang sorang. Hero yang paling aku suka, Salman Khan sebab dia macho* peh~ cer tengok bawah. * macho kan kan??


mama, nak menantu kacak macam ni tak? *aku gila :P


c, korang pon terpegun tengok dia kan?? hensem nya :D hope,me will meet him <3

okey, now, i'm a student at KOLEJ UNIVERSITI ISLAM MELAKA ( now as known as UIMM ), studying at 3rd years in 'Diploma in Nursing'. wanna be a great.great.great nurse to be. like my aunt*  wee...Act, aku tak minat pong nak masuk course ni tapi aku bangga sangat bila mama paksa aku amek bidang ni. sekurang kurangnya, aku ada knowledge utk jaga family aku sendiri, rite??


very-2 proud :)


and this is my idola, Virginia henderson :) hope, me can be like her :)




So, sape idola korang? hehehe...


sekian,
salam, missZ,

JP biol.

No comments: